Schimba datele

Oferte

Descrierea hotelului



********** INFORMATII UTILE INAINTE DE CALATORIE: - Documente necesare calatoriei: carte de identitate sau pasaport valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii in tara. - Conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera. In cazul in care numele de familie al copilului nu coincide cu numele de familie al ambilor parinti, acestia trebuie sa prezinte la serviciul frontiera certificatul de casatorie. Este obligatia turistilor sa verifice valabilitatea documentelor de calatorie si sa se asigure ca detin toate actele necesare calatoriei. Agentia nu raspunde in cazul in care documentele sunt incomplete sau nu sunt valabile. OBSERVATII: - Clasificarea pe stele a hotelurilor din oferta este cea atribuita oficial de autoritatile de resort din Grecia. Aceste standarde sunt specifice pentru Grecia si nu corespund sau nu pot fi echivalate cu standardele din alte tari. Facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale - Descrierile hotelurilor cuprinse in acest material sunt valabile la data publicarii ofertei (oct 2016); in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei. - Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului, asistat de reprezentant; - Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera de hotel, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, prosoape la plaja, aer conditionat etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. De asemenea, hotelurile pot solicita turistilor sa achite un depozit (cash sau cu carte de credit) pentru eventualele cheltuieli efectuate pe durata sejurului. - In prima zi de sejur, cazarea incepe dupa ora 14:00. In ultima zi de sejur, cazarea se incheie inainte de ora 11:00 - Agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare. - Agentia isi rezerva dreptul de a modifica suma aferenta taxelor de aeroport, in situatia in care aceasta masura este impusa de compania aeriana. - Agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele modificari ale orarului de zbor. - In situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, agentia este obligata sa ofere o alta varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona cat mai apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul. - Ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Procentele de early-booking pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii reducerii) si sunt dictate de hotelieri. Va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a preturilor. - Excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentia locala. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentie. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local. - Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu. - Prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii. CONDITII FINANCIARE OFERTA STANDARD: TERMENE DE PLATA: a20% din pretul pachetului turistic la inscriere; a60% din pretul pachetului turistic cu minim 30 zile inaintea plecarii; a20% din pretul pachetului turistic cu minim 15 zile inaintea plecarii. Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 20 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral. In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea. CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI: a20% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 59 zile - 30 zile inaintea plecarii; a50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii; a80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii; a100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 6 zile inaintea plecarii Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care hotelul sau furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare. CONDITII FINANCIARE OFERTA EARLY BOOKING: TERMENE DE PLATA: a20% din pretul pachetului turistic la inscriere; a60% din pretul pachetului turistic la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere; a20% din pretul pachetului turistic cu minim 15 zile inaintea plecarii. Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 20 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral. In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea. CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI: a20% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana cu 60 zile inaintea plecarii; a50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 59 zile - 15 zile inaintea plecarii; a80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii; a100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care hotelul sau furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare. CONDITII DE ACORDARE A REDUCERII EARLY BOOKING (EB): Reducerea EB se aplica la pachet, iar procentul precizat se aplica numai serviciilor de cazare; Orice modificare reprezinta anularea rezervarii cu penalizari si refacerea acesteia la pretul si conditiile din momentul reinscrierii; aNerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip EB conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard. IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei. INFORMATII UTILE INAINTE DE CALATORIE: Modificari importante! Taxa de statiune (city tax) devine acum taxa pentru rezistenta la schimbari climatice(climate crisis resilience tax) si va fi valabila incepand cu data de 01.01.2024 in valoare de: Perioada 1 Martie - 31 Octombrie: Hoteluri - 1,50 euro/camera/zi, 1- 2 stele; - 3,00 euro/camera/zi, 3 stele; - 7,00 euro/camera/zi, 4 stele; - 10,00 euro/camera/zi,5 stele, - 1,50 euro/camera/zi, studiouri - 10,00 euro/unitate/zi, case de vacanta sau vile(> 80 mp), Perioada 1 Noiembrie - 28/29 Februarie: Hoteluri - 0,50 euro/camera/zi, 1-2 stele; - 1,50 euro/camera/zi, 3 stele; - 3,00 euro/camera/zi, 4 stele; - 4,00 euro/camera/zi, 5 stele, - 0,50 euro/camera/zi, Studiouri; - 4,00 euro/unitate/zi, Case de vacanta sau vile (> 80 mp). Autoritatile din Grecia au decis introducerea unei taxe turistice locale ce se va implementa la nivel national incepand cu 01.01.2018. Aceasta se va achita de catre turisti in numerar, la sosirea in unitatea de cazare. Taxa de sejur este diferentiata in functie de clasificarea unitatilor de cazare, astfel: - 0.5 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 1 - 2 stele - 1.5 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 3 stele - 3 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 4 stele - 4 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 5 stele - 0.25 EUR/camera/noapte pentru apartamente de 1 - 2 chei - 0.5 EUR/camera/noapte pentru apartamente de 3 chei - 1 EUR/camera/noapte pentru apartamanete de 4 chei IMPORTANT! Puteti opta pentru o asigurare combinata STORNO si DE SANATATE. Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei. Va recomandam sa va incheiati, inainte de plecare, o asigurare DE SANATATE pentru calatorie. Aceasta are valabilitate in toate tarile si poate sa acopere de la riscurile de baza (imbolnaviri, accidente, urgente stomatologice, repatriere sanitara sau in caz de deces) pana la toate riscurile de calatorie, inclusiv pierderea/ furtul/ deteriorarea bagajelor, anularea plecarii in strainatate, falimentul companiei aeriene etc. INFORMATII LEGATE DE DOCUMENTELE DE CALATORIE SI VIZE Cetatenii romani nu au nevoie de viza pentru a calatori in Republica Elena. Intrarea in Republica Elena este permisa cu pasaportul sau cartea de identitate in curs de valabilitate. Pentru verificarea conditiilor particulare de intrare si sedere prevazute de legislatia elena, va recomandam consultarea informatiilor oficiale furnizate de autoritatile grecesti: - Ministerul Afacerilor Externe al Greciei (www.mfa.gr) - Ambasada Greciei din Bucuresti (www.grembassy.ro) - In cazul pierderii/furtului documentelor de calatorie cetatenii romani pot contacta: - Ambasada Romaniei la Atena - Sectia Consulara: Telefon 00302106728879 sau 00302106728875 - Consulatul General al Romaniei din Salonic: Telefon 00302310340088 sau 00302310340089. Numere de telefon de urgenta ale autoritatilor publice din Republica Elena - 112 - Numar general de urgenta - 100 - Politia elena - 166 - Asistenta medicala de urgenta - 199 - Pompierii - 171 - Politia turistica - 0030 210 5284209 si 0030 210 5284121 - politia rutiera Atena - 00302107793777 - prim ajutor in caz de otravire FORMALITATI LEGATE DE SANATATE Sistemul medical Asigurarea medicala este obligatorie in Republica Elena. Va recomandam cu insistenta sa incheiati o asigurare medicala de sanatate sau sa obtineti Cardul European de Sanatate inainte de a pleca intr-o calatorie. Daca va imbolnaviti sau aveti un accident pe durata unei sederi temporare intr-un stat membru UE, formularul E112 sau Cardul european de asigurari sociale de sanatate va va da acces la ingrijirile medicale necesare Acest Card va va permite sa primiti asistenta medicala necesara in timpul sederii dumneavoastra temporare in orice tara a Uniunii Europene. Mai multe detalii gasiti la adresele: www.cnas.ro si www.ceass.ro. Este bine ca asigurarea medicala suplimentara sa fie valabila in toate tarile. In baza unei asemenea asigurari, facultative, aveti acces la serviciile de urgenta atat din sistemul public de sanatate, cat si din cel privat (in functie de tipul politei de asigurare). La incheierea unei asemenea asigurari verificati coordonatele partenerului societatii de asigurare in tara de destinatie si de tranzit. - ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans; - procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului; - pentru infanti (copii 0 - 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment; - clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale; - descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta - pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive) - transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme; - conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-I insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro; - persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite); - agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu; - tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program. - distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor; - hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii; - pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor; - in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica fara bani numerar (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii; - in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul; - agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana; - agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare; - in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemite. Va dorim sa aveti o vacanta placuta in Insula Creta!