Schimba datele

Oferte

Descrierea hotelului



Hotelul Hyatt Regency Aqaba Ayla Resort 5*


Site oficial:
www.hyatt.com/en-US/hotel/jordan/hyatt-regency-aqaba-ayla-resort/aqjra?src=corp_lclb_gmb_seo_aqjra

Localizare: Este situat in Aqaba, la 3,3 km de Royal Yacht Club, la 3,9 km de Fortul Aqaba, la 9 km de Aeroportul International King Hussein si la 19 km de Tala Bay Aqaba.
Hotelul face parte din lantul hotelier Hyatt Regency.

Cea mai apropiata plaja: plaja proprie privata.

Facilitati hotel:
Oaspetilor li se ofera: receptie deschisa non-stop, schimb valutar, camera de bagaje, serviciu de concierge, birou de turism, serviciu de vanzare bilete, parcare gratuita fara rezervare, WiFi gratuit, transfer la aeroport contra cost, seif, lift, ziare, facilitati pentru persoane cu mobilitate redusa, aer conditionat, zona pentru fumatori, camera cu facilitati antialergice, magazine, inchirieri auto, suita nuptiala, facilitati VIP in camera, camere de familie, camere pentru nefumatori, facilitati pentru persoane cu mobilitate redusa, salon de frumusete, cafenea, room service, bar, snack bar, meniuri cu diete speciale la cerere, mic dejun in camera, restaurant, meniu pentru copii, pranz la pachet, cafenea, parcare gratuita fara rezervare, spa si centru de wellness, masaj, sala de fitness, baie turceasca/baie de aburi, camera de aburi, baie picioare, sesiuni de yoga, camera de aburi, umbrele de plaja, sezlonguri, piscina infinita incalzita, teren de golf, ciclism, darts, tenis de masa, seri cu cina tematica, divertisment de seara, bilete la atractii sau spectacole, terasa la soare, gradina, zona de plaja privata cu acces direct, babysitting/servicii pentru copii, piscina pentru copii, club pentru copii, teren de joaca pentru copii, echipament de joaca pentru exterior, canale TV pentru copii, zona de joaca, carti, DVD-uri, muzica pentru copii, jocuri si puzzle-uri, menaj zilnic, lustruire pantofi, presa pentru calcat pantaloni, serviciu de calcat, curatatorie chimica/spalatorie, centru de afaceri, fax/copiator, sali de conferinte si petreceri.

Animalele de companie nu sunt acceptate.

Servicii de masa: Mic dejun, Demipensiune, All Inclusive.

Camere hotel:
Fiecare camera este prevazuta cu: aer conditionat, telefon, seif, mini bar, aparat pentru prepararea ceaiului/cafelei, serviciu de trezire, balcon, fier de calcat, radio, birou, zona de relaxare, WiFi gratuit, canapea, izolare fonica, TV cu ecran plat si canale prin satelit, terasa, serviciu de trezire, cana fierbator, mobilier de gradina, baie cu dus/cada, uscator de par, toaleta, halate de baie, zona de relaxare, papuci de casa.

********** ********** Informatii utile: Servicii incluse: a transport cu avionul cursa charter Aqaba si retur (zbor direct); a 1 bagaj de cala si 1 bagaj de cabina (conform specificatiilor companiei aeriene); a 7 nopti cazare si masa conform ofertei; a transferuri aeroport hotel aeroport; asistenta turistica la destinatie; a taxele de aeroport (se pot modifica). a taxa de viza (60 euro/ persoana). Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv Septembrie 2022. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora. Nu sunt incluse: a catering in timpul zborului; a asigurarea medicala de calatorie si asigurarea storno; a excursiile optionale la destinatie; *IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei. Pretul pachetului este exprimat in EURO/camera. OBSERVATII: IMPORTANT: Cetatenii romani care doresc sa calatoreasca in Iordania trebuie sa fie in posesia unei vize, iar valabilitatea pasaportului sa fie de cel putin 6 luni. Viza se poate obtine la reprezentantele diplomatice ale Iordaniei din strainatate, dar si la frontiera, inclusiv la Aeroportul International \Queen Alia\ Amman - contra cost (40 dinari iordanieni - aprox. 56 USD). Atentie! Cetatenii romani posesori de pasapoarte simple temporare nu pot obtine viza de intrare la frontiera, fiind necesar sa se adreseze in prealabil unei reprezentante diplomatice iordaniene. La 11 februarie 2019, autoritatile iordaniene au introdus o procedura prealabila de solicitare a vizei pentru posesorii de pasapoarte temporare, prin accesarea urmatorului link: https://eservices.moi.gov.jo/MOI_EVISA/faces/Pages/Runnables/login.jsf Termenul de solutionare este de 10 zile lucratoare iar solicitantii de viza sunt informati direct, prin telefon sau posta electronica, cu privire la solutionarea cererii, moment in care solicitantul se va deplasa la sediul ambasadei iordaniene pentru emiterea vizei. Atentie! Autoritatile iordaniene aplica in pasaportul simplu electronic viza de intrare in aceasta tara, cu valabilitate de 30 zile. Atentie! Sanctiunea pentru depasirea termenului de valabilitate a vizei este de 1,5 JD/ fiecare zi intarziere (amenda pentru o luna depasire ridicandu-se la 45 JD). Cetatenii straini care intentioneaza sa depaseasca valabilitatea vizei de 30 de zile, au obligatia ca in termen de 30 de zile de la data intrarii in Regat sa se prezinte la cel mai apropiat post de politie pentru a se inregistra si reglementa sederea. Depasirea termenului de sedere prevazut in viza se sanctioneaza cu amenda. Ministerul Afacerilor Externe recomanda cetatenilor romani care intentioneaza sa ramana pentru o perioada indelungata pe teritoriul Iordaniei sa se adreseze misiunii diplomatice a Romaniei la Amman si sa isi anunte prezenta in regiune, comunicand coordonatele personale pentru a putea fi contactati in situatii de urgenta sau sa isi inregistreze prezenta prin intermediul portalului www.econsulat.ro. DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC SAU TEMPORAR VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT; Avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanatate, formalitati vamale); Ca o consecinta a reglementarilor anti-covid, care pot suferi modificari periodic, in timpul sejurului dvs. livrarea anumitor servicii poate dura mai mult decat de obicei, iar unele facilitati pot fi prevazute cu anumite limitari. De aceea apelam la intelegerea Dvs si va rugam respectarea in permanenta a regulilor in vigoare, in momentul sejurului Dvs, pentru a garanta siguranta tuturor; ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans; procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; Va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului; pentru infanti (0 1,99 ani) se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment; Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din Iordania, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale; descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta; mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme; conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro; persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite); agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu; tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program. distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii; pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor; in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica fara bani cash (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii; in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul; agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana; agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbr sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna; politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect; agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente; excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local. este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman; in aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza; in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului; prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii. CONDITII DE COMERCIALIZARE: OFERTA EARLY BOOKING TERMENE DE PLATA: a 30% din pretul pachetului turistic - la inscriere; a 70% din pretul pachetului turistic - cu minim 21 zile inaintea plecarii. Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral. In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea. CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI: a 30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se dupa confirmarea ferma a 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 21 zile inaintea plecarii si in caz de no-show. Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare. NOTA: Conditiile de comercializare sunt valabile pentru inscrieri pana la data de 31.01.2023 si se pot modifica in functie de politica hotelierilor; Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip Early Booking conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard. Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret. OFERTA STANDARD TERMENE DE PLATA: a 30% din pretul pachetului turistic - la inscriere; a 70% din pretul pachetului turistic - cu minim 21 zile inaintea plecarii. Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral. In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea. CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI: a 30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se dupa confirmarea ferma a 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 21 zile inaintea plecarii si in caz de no-show. Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare. OBSERVATII: Conditiile de comercializare sunt valabile pentru inscrieri pana la data de 31.01.2023 si se pot modifica in functie de politica hotelierilor; Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.