+40 767 281 777
Ziua 1. BUCURESTI – ALGHERO
Intalnire cu reprezentantul agentiei la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 08:30 pentru imbarcare pe zborul Wizz Air W4 3169 cu destinatia Alghero. Decolare la ora 10:55 si aterizare in Alghero ora 12:35. Bine ati venit Sardinia – Insula de Smarald care o sa va seduca prin mostenirea sa arheologica unica, ape cristaline si simtul innascut al ospitalitatii oamenilor sai. Incepem cu un tur al orasului Alghero, cunoscut pentru plajele minunate, mancarea excelenta si originea sa catalana. Intram in centrul vechi cu stradutele labirintice care isi pastreaza inca farmecul medieval cu faimoasele ziduri si aleile inguste, pietruite ce traverseaza fatade inalte candva magnifice. Cele mai importante pe care le veti observa: Barcelonetta, Catedrala Santa Maria-in stil gotic, Palatele renascentiste (cum ar fi Makin, Lavagne si Simon), Portul si plajele spectaculoase. Transfer la hotel si timp liber. Va recomandam un rasfat specific pescaresc pentru gurmanzi cu delicatese din fructe de mare sau peste proaspat. Cazare la Hotel Rina 4* sau similar Alghero.
Ziua 2. ALGHERO – SASSARI
Mic dejun. Timp liber la dispozitie, sau optional o Excursie in orasul Sassari si Grotta di Nettuno. Descoperim Sassari, un oras regal, al doilea marime din Sardinia care ne surprinde nu numai prin frumusetea monumentelor ci si prin atmosfera pitoreasca. Vom admira cele mai importante obiective precum catedrala cu o fatada in stil baroc; bisericile romanice Santa Maria, Santa Donata si Muzeul Național Sanna - care gazduieste descoperiri arheologice din toate partile insulei, datand din timpuri preistorice. Continuam catre Grota lui Neptun, unde exploram o lume subterana de la mare pana in inima stancii, descoperita de pescarii locali in secolul XVIII. Aceasta a fost vizitata de-a lungul timpului de printi si printese, regi, personalitati de inalt nivel si savanti italieni si straini, care au dorit cu ardoare sa intre inauntru. Charles Albert Printul de Carignano, care mai tarziu a devenit rege al Sardiniei, a vizitat Pestera de trei ori, prima data insotit de marele savant al Sardiniei Alberto La Marmora. Intoarcere la hotel si timp liber. Cazare la Hotel Rina 4* sau similar Alghero.
Ziua 3. ALGHERO – SANTA TERESA di GALLURA – Stramtoarea BONIFACIO – AJACCIO
Mic dejun. Pornim catre Santa Teresa di Gallura unde ne imbarcam pe ferry-boat-ul catre Corsica unde descoperim varfurile muntoase dramatice, peisajele sublime si coastele uimitoare ale insulei franceze. Este cunoscuta drept „Insula Frumuseții” - diversa, cu plaje stralucitoare, rezervatii naturale, munti, vai si orase pline de viata. Corsica, este a patra insula ca marime din Marea Mediterana si a fost vanduta Frantei in 1789. Facem o scurta oprire in Bonifacio, un oras medieval fortificat de genovezi. Situat pe stancile de calcar deasupra unui port natural; cetatea impresionanta si privelistile superbe fac din acesta unul dintre punctele de atractie de neratat ale calatoriei noastre. Continuam spre Ajaccio, capitala Corsicii si faimos ca fiind locul nasterii lui Napoleon Bonaparte. Orasul emana eleganta, cu bulevarde si piete largi strajuite de palmieri si cladiri de piatra in nuante pastel. Ajungem la hotel si timp liber. Cazare la Hotel Campo Dell’Oro 4* sau similar Ajaccio
Ziua 4. AJACCIO & Parcul National CALANQUES de Piana
Mic dejun. Astazi descoperim frumusetile naturale ale Parcul National Calanques de Piana, situl Patrimoniului Mondial UNESCO cunoscut pentru formatiunile sale spectaculoase de stanca rosie care se cufunda in apa de smarald a Marii Mediterane. Sfasiate si modelate de eroziune, calancurile dau impresia unui muzeu de sculpturi fantastice imense in care traieste o intreaga lume de forme, fascinante de vizionat si de fotografiat. In a doua parte a zilei exploram capitala Ajaccio, un oras frumos si intrigant ce ne aminteste de Coasta de Azur. Bulvardele si strazile marginite de copaci se intalnesc in piete larg deschise pline de restaurante, bistro-uri, cafenele si baruri in stil tipic francez cu privelisti uimitoare spre mare. Varful sudic gazduieste zidurile puternice ale cetatii genoveze din secolul XVI. Admiram Muzeul Maison Bonaparte - casa copilariei lui Napoleon, Catedrala, Muzeul Fesch – odinioara resedinta unchiului vitreg al lui Bonaparte, cardinalul Fesch, unde regasim o colectie minunata de capodopere italiene, inclusiv lucrari de Botticelli, Perugino si Michelangelo. Monumente, strazi, piete, hoteluri, bistroturi, cafenele, statui si chiar aeroportul poarta numele lui Napoleon. Desi au trecut peste 250 de ani de la nasterea sa in 1769, Napoleon se afla inca foarte mult in centrul identitatii orasului Ajaccio. Cazare la Hotel Campo Dell’Oro 4* sau similar Ajaccio.
Ziua 5. AJACCIO – Stramtoarea BONIFACIO – SANTA TERESA di GALLURA - OLBIA
Mic dejun. Ne luam la revedere de la superba Corsica, si ne imbarcam pe ferry pentru transfer spre Sardinia, considerata „Caraibele“ Europei avand unele dintre cele mai frumoase plaje din lume. Pornim din Santa Teresa Gallura catre Palau, situat in regiunea Costa Smeralda a insulei, o statiune de plaja mica dar plina de viata si primitoare, cu vederi frumoase spre Insulele La Maddalena. Vizitam Muzeul si Fabrica de Pluta unde avem aflam despre cultivarea, recoltarea plutei si fabricarea articolelor din pluta, in special o mare varietate de dopuri pentru sticle de vin. Continuam spre orașul Olbia, cu o istorie interesanta despre coloniile de greci si fenicieni. Transfer la hotel. Seara, va recomandam un tur pietonal cu insotitorul de grup prin centrul istoric (Piazzetta & Biserica San Simplicio), promenada si port. Cazare la Hotel Martini 4* sau similar Olbia.
Ziua 6. COASTA DE SMARALD: OLBIA – PORTO CERVO – PORTO ROTONDO
Mic dejun. Pornim intr-o excursie de o zi pe intreaga Costa Smeralda, cel mai exclusivist obiectiv de pe insula, cu golfuri paradisiace si ape cristaline turcoaz care la inceputul anilor ’70 era o destinatie dedicata milionarilor. Pe drumul fascinant de-a lungul coastei facem o oprire in Porto Cervo, orasel cu un stil ahitectural deosebit, cu un labirint de alei pitoresti, arcade, scari si un golf cu iaht-uri luxoase si barci cu vele. Piata principala este renumita pentru buticuri si magazine de designer, unde este usor sa te intalnesti la cumparaturi cu vedete de film si TV. Continuam catre Porto Rotondo, exemplul perfect al Sardiniei de lux. Admiram conace impunatoare ale celebritatilor, un port elegant, plaje cu nisip fin, magazine si restaurante care ne ofera o portie generoasa de “dolce far niente”. Sardinia impreuna cu Sicilia fiind cea de-a treia regiune viticola a Italiei, asadar, ne delectam cu o degustare de vin si produse gastronomice locale. Vom vizita o crama locala pentru o experiența de degustare și aflam despre traditia vinificarii a insulei. Intoarcere la hotel. Cazare la Hotel Martini 4* sau similar Olbia.
Ziua 7. OLBIA – CASTELSARDO - VALLEDORIA
Mic dejun. Astazi vom porni de-a lungul coastei nordice catre Castelsardo. O fortareata medievala fondat de familia genoveza Doria in secolul XII, protejata de ziduri groase, incojurata de natura si plina de istorie, traditii religioase si mestesuguri stravechi. Descoperim centrul istoric al satului, ne plimbam pe stradutele inguste caracteristice cu privelisti care ne vor taia respiratia. Admiram cladirile sale religioase si istorice printre care Biserica Santa Maria delle Grazie; Palatul La Loggia si maiestuosul Castel ce se afla in varful unui deal cu multe alei pitoresti cu standuri de artizanat. Bucurati-va de o frumoasa panorama si de apele cristaline cu nisip fin alb, auriu sau chiar roz pe alocuri. La sfarsitul zilei, ajungem in zona Valledoria si timp liber. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la Resort GH Santina 4* sau similar zona Valledoria.
Ziua 8. VALLEDORIA - ALGHERO - BUCURESTI
Mic dejun. Arrivederci, Sardinia! Transfer la aeroportul Alghero pentru imbarcare pe zborul Wizz Air W4 3170 cu destinatia Bucuresti. Decolare la ora 13:10 si sosire in Bucuresti la ora 16:45.
PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Martie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
GRUP MINIM :
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 40 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
SERVICII OPTIONALE (se incaseaza din agentie, la inscriere):
Excursie in Sassari & Grotta di Nettuno: 90 eur/persoana
Supliment 6 cine in Sardinia si Corsica: 125 euro/persoana (nu sunt incluse bauturi)
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculate in functie de numarul de participanti.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.10.2024 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport
Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta
Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pâna la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pâna la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intârzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intârzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.